aylintas Normal doğum mı sezaryen mi karar veremiyorum. 🥲 tabii Dr bilir biz ne istersek isteyelim ama tercih bana bırakılırsa sizce ne olsun.? Deneyimleriniz neler. Epiduralli normal doğum da düşünüyorum bazen ama çok mu maaliyetli. Özelde doğuracağım.
kvsr1603 aylintas bu bir tercih meselesi değil tabi benim fikrim kadının yaratılış şekli vajinal doğuma uygundur herşey yolunda giderse bebeğiniz nasıl gelmek istediğine karar verecek olurda bir sıkıntı olursa zaten doktorlar bu yüzden var hemen müdahale edip sezaryana alınır tabiki önemli olan bilinçli olabilmek psikolojik olarakta ikisinede hazırlıklı olmak gerekir
almila1723 aylintas tercih zaten sizin siz normal istemiyorsanız özelde sezeryanı secebilirsiniz. Ama siz akışına bırakırsanız herşey yolunda giderse normal olur . Önemli olan şuan sizinde ne istediğiniz. Sezeryan olacaksanız spinali öneririm
Fatmanur_0416 aylintas bende çok kararsızım ama açılma başlamış inşallah sorun sıkıntı olmazsa normal doğum yapmayı düşünüyorum son anda sorun çıkmazsa yani bence normal doğum daha sağlıklı geliyor bana bilmiyorum kişiden kişiye fikirler değişir ama ben böyle düşünüyorum 😁
kavalakurabiyesi aylintas riskleriniz ve kaygılarınız yoksa normal doğum . İki doğumda artıları eksileri var ama en ufak bile riskiniz varsa normal düşünmeyin