Bizde 33 haftalığız karın çevresi 31 ile uyumlu ama kendi içerisinde büyüyor yine karın çevresi. Doktor kendi içinde büyümeye devam ettiği sürece doğumu düşünmem anne karnında 50 gram bile alsa çok önemli dedi. O sebeple çok kafaya takmıyorum bende. Yapısal olarak ince bir bebek olur dedi ki eşimle benimde doğum kilolarımız düşük. Ama beslenme olarak 3 ana öğün protein ağırlıklı besleniyorum. Süt kefir kaşar peynir yemeye özellikle dikkat ediyorum büyüsün diye