pembeayakkabilikiz Kızlar 37 haftalık olduk kızıma isim bulamıyorum doğdu doğacak bana yardım edin Miray yada Eflin olsun istiyorum babası begenmıyor. Başka eski olmayan isimler bana önerir misiniz help 😃
melegim91 pembeayakkabilikiz Miray güzel ama Eflin beğennediğim isimler arasında ilk sırada 🤭 Kızımın ismi Mihra herkes çok beğeniyor çevremizde de yok duyanın hoşuna giden isimlerden.Onun dışında Meyra Özgü Alya Begüm Zümra Beren
pembeayakkabilikiz melegim91 ılk kızımın ismi Mihra bende çok begenıyorum 😊 ona uygun Miray ismi var ama kararsızım yinede Alya isminide çok begenıyorum
pembeayakkabilikiz Anneolucamm bende Alya da olabılır dıyorum arya var etrafımızda ama babasına begendıremıyoruz
melegim91 pembeayakkabilikiz Yaa ismi ile büyüsün 🌸 Alya bence de çok güzel kulağa da hoş geliyor Afrâ da beğendiğim isimler arasında geçen konsolosluktaydım kızın ismi Afraydı görevli seslenirken kulağıma çok geldi😊
pembeayakkabilikiz melegim91 amin canım Sagol hepımızınki 🌸 Alya yı çok begenıyorum bakalım doğuma kadar karar verırım insallah. Afra yı da Bılıyorum ama bıraz bana sert bı isim gibi gelıyor
_Ebrukaracan06_ Kızımın adı safura 2. Bebişe hamileyim oğlum olucak kızım olsaydı sare veya hümeyra koymak isterdim
pembeayakkabilikiz _Ebrukaracan06_ ilk defa duydum ismini anlamı nedir. Sare ismini de begenıyorum ben
NilVibe pembeayakkabilikiz İnci Duru Nil🩷 (:ben Nil koyucam hayırlısıyla:) Nehir Nazlı Tanem Gökçe Özüm Özden Nesli Neslihan Nihal Selin Bunlar benim düşündüğüm isimleri belki biri hoşuna gider ❤️
pembeayakkabilikiz NilVibe inci ve duru yu da çok sevıyorum ama esıme begendıremıyorum bır türlü teşekkür ederım 🌸
_Ebrukaracan06_ pembeayakkabilikiz safura yol gösteren parlak yıldız demek Hz Şuayip kızı Hz musanın eşi eşimin adı Şuayip musasını bulsun diye koyduk