kbraknt Doğum zamanı gaziantepde olucam önerebileceğiniz iyi bi hastane ve doktor var mi ? Defalife hastanesinin iyi oldugunu duydum gidenler yorum yaparsa gerçekten çok iyi olcak 😊
BFerayeY kbraknt Ben gidiyorum. Gideceksen Arif Deniz e gitmelisin oradaki hepsine gittim bayanlar dan memnun kalmadım. Doğum ücreti sezeryanla normal aynı sanırım. 1800. Ameliyat olan doğum yapanlarla konuştum herkes gayet cok memnun
SevcanKumluca kbraknt kbraknt anka hastanesi doç.dr. Mustafa Demir’e gidiyorum çok memnunum 😇 normal doğumun fiyatı 650₺ sezeryanı bilmiyorum ama çok farkı yok 😊
SevcanKumluca kbraknt ben nedense defalife hastanesinden hiç memnun kalmadım genel olarak çok gidiyordum oraya 🤔 ama tabi siz bilirsiniz bazı kişilerden de memnuniyetsiz yorumlar duydum 😘