Kızlar daha yeni hamileyim. Oğlum 20 aylık ve ben sürekli ağlıyorum. Bu çocuğuda istiyorum ama Sanki ona haksızlık etmişim gibi geliyor. Doğumda çocuğumu nasıl bırakıcam? İkisini idare edebilecek miyim? İlk çocuğuma da ilgili olabilecek miyim? Bu düşünceler beni çok yoruyor. Sizce öyle mi