Kızlar yutuyorum yutmuyorum inmiyor aşağıya KBB’ye göründüm kamerayla baktı bir şey yok reflüdir dedi dahiliyeye gittim dahiliye de aynı şekil Globus sislidir dedi geçer dedi ilaç verdi mide koruyucu ama bayağı oldu geçmiyor bu durumu yaşayan ve geçen nasıl geçtiği konusunda bilgi verebilen varsa yardımcı olabilir mi çok üzülüyorum yutkunurken o hissi hissediyorum sanki bir şey varmış gibi