İçime bir nebze su serptiniz Allah razı olsun bugün 3.günün ama içim içimi yiyor ya tutmadıysa diye geçen sefer transfer için yattım taze transfer olacaktı bi an kasıldım yine rahime bir türlü giremediler daha sonra Histeroskopi yapalım dediler onu yaptılar herşey çok iyiydi aslında bende gevşektim gayet rahat davrandım çatalda felan ama ne olduysa yine zorladı en son doktor gevşetici iğne vurdu çıkıncada çok hoşumuza giden bir durum değildir bu dedi kafama takıldı açıkçası