Aynısını yaşıyorum kuzum 6+0da kalp atışını duydum kanama alanlarım vardı progestan fitil verdi. 5 gun kahverengi lekelenmem geldi doktorum eski kanama oldugunu bu beklenilen bir sey olduğunu soyledi. Bir kere de tuvalette siyah bir sey gordum farketmedim sifonu cekecekken gordum. Aktif Kırmızı kanamaya dönerse hemen ara dedi acik renkli ic çamaşırı giyerek takip ettim sukur gelmedi. Kontrole gittiğimde kanama alanlarım gitmiş ama plasentanin oldugu yerde kanama alani varmış o genelde 4.5. Ayda gecer plasenta yukari yerleştikce, dusuk tehdidi degil progestan kullanmaya devam et dedi. Arada kasık ağrılarım oluyor ki dun oyle bir agri girdi ki korktum ama onlar da normal.. progestan fitil daha iyi etki ediyormuş ağızdan alınınca bir miktar etkisi azaliyormus fitil de cok akinti yapiyor çalıştığım icin cok rahatsız oluyorum ama mecbur 🥲 haftasonu evde oldugum icin lekelenmem yok hafta ici işteyken maalesef geliyor ama aktif kirmizi olmadığı icin takmıyorum su an 8+5im