Bebek10 Kızlar hastalık hastası olmadım inşallah ben. Yüzümün sağ tarafı ağrıyor baş, göz, diş etine doğru yanağım resmen. Bu nedir nerden çıktı yarabbim ilaçta içmiyoruz allahım sağlıkla geçirmek nasip etsin. Başına gelen var mı?
tugce0736 Bebek10 baş ağrısı bende de oluyo 18 +3 üm ve diş eti ağrısı diş sızlaması var çok kötü bi hal aldı yediğimden de bişey anlamıyorum ama mecbur katlanıyorum
sibel3329 Bu bahsettikleriniz sinüzit e benziyor. Sinüzitiniz alevlenmiş olabilir. Baş ağrısı göz ağrısı diş ağrısı diş etlerinde ateş gibi özellikle üst çenede. Tuzlu su hazırlayıp burnunuza derin cekin sümkürün bi kaç kere. Yarım çay bardağına 1 çay kaşığı tuz atıyorum ben. Sonrasında evde varsa buhar makinesi serum fizyolojik ile boş buhar yapıyorum. Rahatlatıyor hemen.