saricivciv_ Kızlar 2 gündür ayaklarımda hafif şişlik var ama bileklerımde bi tık daha fazla bastırınca hafif göcüyor normal mi 34.haftamdayım
saricivciv_ beyzaygun erken doğum riskim var o yüzden yürüyüş yapamıyorum maalesef tansiyonum da en yüksek 11/7 çıktı normalde hep tansiyonum düşüktü 9/6 8/5 /10/6 gibi 11 olunca acaba kotu mu dıye dusundum
almila1723 saricivciv_ 11/7 “normalde” yüksek bir tansiyon değil ama size göre yüksek belli ki . Tuzu azaltın, bol su için ki sık idrara çıkın. Uzanma halindeyken ayaklarınızın altına yastık koyun. Ayakta çok fazla kalmayın
beyzaygun saricivciv_ yok muhtemelen değildir ama tabii ki doktorununuzu bilgilendirebilirsiniz ama her gebelikte ödem oluşur korkmayın
saricivciv_ deryaozturkk evet ama ıdrarımda protein kaçağı cıktı 24 saatlik bir biriktirme yapıyorum suan bakalım hayırlı sonuclar alırım inşallah
saricivciv_ deryaozturkk Benimde çok bir bılgım yok ama gebelik zehirlenmesi oluyormus tansıyonda yukselırse