rabbitsmom Kızlar dün akşam yazmıştım beta 11 saatte 1840tan 1970e yükseldi. Az bir artıl diye korkuyordum. Sabah gittim kese göründü geç döllenme olmuş, haftaya kalp atışı duyarız dedi. 6 haftalıl olması gerekirken 5+1 şuan. Sizce kalp atışı duymaya ne zaman gideyim https://hizliresim.com/3yio6us
buketdeniz19 rabbitsmom Neden erken olsun o şekilde uygun görmüş demekki canım erken olsa zaten kendisi bunu düşünüp çağırmazdı ben hep doktorumun çağırdığı tarihlerde gittim kafama göre geç yada erken gitmedim bende bebeği ve kalp atışını doktorun çağırdığı gün 6+1 de gördüm zaten göremezse o sana tekrar tarih veriyor
tugbaokcular Benim de altı haftalik diye gitmiştim beş haftalik çıktı geç döllenme demişti doktor. Yedinci haftada gittim kalp atışını duydum. Kesin olsun diye geç gittim ben. Altıncı haftada duyan varmış