bende Tüp Mideliyim. Pek alakası yok galiba ameliyatla. Üzerinden zamanda geçmiş. Genel olarak ilk dönemde hamilelik zor olabiliyor. Benim 2.dönemde geçti hepsi.
Sadece kan tahlillerinizi düzenli yaptırın eksik vitamin vs kalmasın. Ben hep takviyeyle gidiyorum eksik görürsem. Şuan daha rahatım ilk zamana göre.