merhaba 6+5 haftalık gebeliğim var bugün doktora gittim altan muayene ile bebek ve kese vardı ama kalp atışı yoktu doktorum çoktan atması lazımdı dedi 2 gün sonra tekrar gidicem 3 yıldır çocuğumuz olmuyordu moralim çok bozuk sürekli ağlamaklı oluyorum bu konu hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi arkadaşlar