mrs_yldrm
Ben zıbın alcam 8 10 tane. 4-5 tanesi yenidoğan gerisi 0-3 ay olur. 2 tane 3-6 ay uzun kollu zıbın alırım. 5 li pantolon alcam 3-6 ay için. 1 tane hastane çıkış seti isimli uzun kollu, 1 tane uzun kollu tulum. Şapka, eldiven, desensiz çorap, prima premium care bebek bezi, ağız mendili, müslin örtü. Bunları düşünüyorum. 21+3 üm. Ben de daha almadım. Temmuz ortası bekliyoruz biz de. İyice araştırmaya çalışıyorum. Kış çocuğu gibi boğmak istemiyorum ama şapka eldiven çorap zorunluymuş ilk gün. Bir de hepsi %100 organik pamuk olması gerekiyomuş. Ek olarak ıslak mendil yerine bebek temizleme pamuğunu ıslatıp suyunu akıtıp kullanmak gerekiyomuş ilk günlerde.