ebrareker bence adet geçinceye kadar bekle.Yoksa yukselecek mı yükselmeyecek mı artacak mı sağlıklı mı asla zaman gecmıyor.En guzelı betanın 600 lere gelmesi o zaman 3 beta verınce kese gorunuyor.Yoksa acaba kese ne zaman görünür stresıne gırıyor ınsan