Faile10
Merhaba, 32+5 te iken calışabilir raporu aldım 22 marta kadar yani bu cumaya kadar çalışıcam nasipse. Şöyle bir durum oluştu cuma günü doktorum acilci olduğu için poliklinik çalışmıyor bir gün önce gidip alsam herhangi bir sorun olur mu? Gün kaybı mı hafta kaybı mı yaşarım başına gelen yaşayan oldu mu? Daha önce doktorum kendini kötü hissedersen bir hafta önce gel bi kaç gün kala alırsan vermiyor sistem falan demişti aklıma takıldı.