Kızlar şimdi ben 8 Ocak’ta adet oldum 22 Ocak’ta da tekrardan üç günlük ped dolduracak kadar adetim geldi bu süreçte eşim yoktu zaten şubatta hamile olduğumu öğrendim adet tarihine göre şu an yedi hafta beş günlük Şubat‘ın 24’ünde özel hastaneye gittim orada kese görüldü bir hafta sonra geldiğinde ben tabi merakımdan erken gittim geçen cumartesi tekrardan gittim doktor bebeği göremedi kalın yağlarınız biraz kalın dedi bir de sıkışmamışsınız dedi biraz kiloluyum ben hafif kilom var böyle bir şey yaşayan var mı ayın 14’üne gel dedim Mart’ın 14’üne gel dedi Mart’ın 14’ünde gideceğim başına gelen var mı böyle bir şey