Selamlar, geçen hafta pazartesi ovulasyon günümdü, cuma gününden beri bel ağrısı, alt karında şişlik ve ağrı, yumurtalıklarda ağrı, mide bulantısı, sık idrara çıkma gibi belirtiler vardi, bugün çoğu hafifledi, bel ağrısı gitti neredeyse, gebelik olabilir mi? Belirtilerin bir kısmı kaybolunca endişe ettim. İlk haftalarını hatırlayanlar yazabilir mi?