Kbramina 32 haftalik hamileyim rahim agzi kisalmam war yatiyorum dun geceden sancim war dayanilmayack gibi degl ama korkuyorum sizdede oluyor mu boyle ufak sancilar lutfen bilgisi olan yazabilir mi?
Sezgin Kbramina arada oluyor canım bebek toplanıyor bi tarafa basen hafif adet ağrısı gibi olıyor belimde bazen kasıklarımda sanki bıçak saplanıyor gibi düzenli olmadığı sürece sorun yok dedi doktorum. 32+3 üm
Mervenin Kbramina erken doğum tehliken var sanırım canm benmde var rahim ağzı kosalığm dr um hiç bir ağrını küçümseme diyor hep bana
Kbramina Mervenin gecen hafta sordum hafif oluyor diye olack demisti bana sancisz agrisiz gebelik olmaz demsti
Beyzagzn Bende de gece oldu 3 kere gaz sancisi gibi tek tarafimda agri vardi belime yayildi simdi yine oldu bebekte toplaniyor bir tarafa normal mi acaba gece yine olursa acile gitsem mi sizde bilgi verirseniz sevinirim