Saçlarım aşırı kuru ve cansız zaten cildim de kuru saçlarıma sarımsak yağı ve çörek otu yağı kullanmayı düşünüyorum ayrıca kaşlarım da aşırı döküldü bu bölgelerde kullanmak istiyorum şu an sadece bebek şampuanıyla saçlarımı yıkıyorum çünkü alerjim var ve hamilelik döneminde alerji ilacı içemiyorum son çözümü yağlarda buldum siz neler kullanıyorsunuz bakımınızı nasıl yapıyorsunuz? Bu arada zaten sağlıcakla gelsin bebeğim ama bebek olduktan sonra zaten kendimize yeterince bakamayabiliriz en azından şu an kaşlarım bu kadar dökülmüşken saçlarım bu kadar seyrekken ve bakımsızken doğumdan sonraya biraz daha gürleşsin istiyorum açıkçası