su656 Meral_63 benim bebeğimde hastalanmıştı. 3 gün antibiyotik tedavisiyle birlikte bol bol burnunu yıkayıp emzir demişlerdi.
beyzaokanvebebek Meral_63 buhar makineleri onlara nane yağı damlatıp o şekilde odayı buharlıyorlar doktoruna bir danış istersen bu şekilde belki bebek rahatlar çünkü yeğenlerim de öyle yapmışlardı tamam onlar büyük ama rahatladılar diye hatırlıyorum