defnoloj
@asrin123 Katılıyırum, şu surumda fetal yaptırsanız da o da bir tarama testi olduğu için yine amniyosenteze dönebilir mesele. Korkulacak bir süreç değil. Benim sonuçlarım temiz gelmişti. Beyin gelişimiyle alakalı sorunlar görüldü detaylı ultrasonda, kimi zaman kromozom hastalığı da eşlik ediyormuş, var mı diye bakmak için yapılmıştı. Hanımefendinin de dediği gibi fetalde de risk olduğu halde amniyosentez temiz sonuç veren insanların hikayelerini duydum ben de. Şu an üzülüyor olabilirsiniz ama haftanız da erken, amniyosentez devamındaki birkaç günü etkileyebiliyor sadece, onda da dinlenerek geçirirseniz sorun olmuyor. Bana da düşük ihtimalini çok düşük demişlerdi. Öyle direkt amniyosentez aldırınca çocuk düşüyor gibi bir şey yok. O bölge dezenfekte ediliyor, birkaç saniyelik işlem zaten. Bebeğe de zararı yok, ultrasondan takip edilerek alınıyor sıvı. Bebeğe gelmemesine dikkat ediliyor. İyi bir doktor seçin kendinize gerisi rahat olur. Sonuç görene kadar da üzülerek kendinizi yıpratmayın lütfen. 🙏🏻