Kızlar 40+1haftalık gebeyim bugın nişanım geldi ama kanlı bi şekilde bildiğiniz baya kırmızo kan şeklinde ve biraz fazla gibi geldi bana çünkü işk kozomda pembemsi ve sümüksü bi yapıda bi defa gelmiş bitmişti bunda kanlı ve uzun süre geldi doktora gitmelimiyim önlem amaçlı