ozins Merhaba kızlar ben dün sezeryan oldum sağ salim bebeğimizi kucağımjza aldık eve geldik ama sanki uyuyup uyanınca Dikişlerim patlamış gibi hissediyoruö, nasıl yatış pozisyonunda uyumalıyım 💕💕
Weenie ozins daha önce hiç doğum yapmadım ama elendim deyince hayırla sağlıkla tümmm kötülüklerden uzak musmutlu başarı dolu hayırlı zenginlikle dolu bir ömrü olsun dilemek istedim 🥲🙏🤍
atesvesu Eboz sezeryanliyken asla sağa sola dönünmuyor dikişler ağrı yatıyor sırt üstü yatmistim ben 1 hafta sonra sağıma soluma donmustum
Eboz atesvesu 😀 ben sağ sol yatmazsam hayatta uyuyamam sabaha kadar otururum sadece oturma bana zor geldi en sevmediğim sirt ustu yatmak 😀