Elisa0110 babyshark__ bende farklı olmuştu ben 50 lik olandan içmiştim ilk içeceği içtim 1 saat sonra kan verdim bu kadar
Rose_07 babyshark__ Bende 75 Gr içmiştim. Yanınızda birisi olsun bence mide bulantısı oluyor stresle baş dönmesi de olabilir
Sedef21 babyshark__ ben 50lik içmiştim açken kan alıyorlar sonra şekerli suyu içip bir saat dinleniyorsun haraket ettirmiyorlar 1 saat sonra yine kan alınıyor bu şekilde oldu benimki
babyshark__ Elisa0110 ay ne güzel çabuk bitmiş niye bana Dr 75lik dedi anlamadım hani bir suphede yok tedbir amaçlı yaptiricam dedi
babyshark__ ozlemmm93 zor oluyor mu eşimi falan birini yanıma almam gerekiyor mu baş dönmesi falan fenalasma olurmu
ozlemmm93 babyshark__ yani bende olmadı ama yanınıza birini alırsanız iyi olur yürürken sendeleyebiliyorsunuz kolay değil baya aç kalıyorsunuz
Elisa0110 babyshark__ 75 lik çok bence itiraz et doktoruna ben onun bile hepsini içmemiştim az bişey kalınca attım çöpe
ozlemmm93 babyshark__ riske atma bence canım müsait olan birini yanına al hem sana da arkadaşlık etmiş olur kan sonuçlarını beklerkende sıkılırsın bişey olmasa bile 🤭
Elisa0110 babyshark__ doktorum çıkınca ben sana haber ederim demişti hatırlamıyorum ama ertesi gün çıkmıştı sanki
quenn1905 babyshark__ açken kan alınıyor sonra şurup veriyorlar onu içip 1 saat sonra tekrar kan veriyorsun sonra tekrar 1 saat sonra terkrar kan tabi bu arada yeme içme su vs yasak