Kızlar mide kanaması geçirdim sandım. Daha yeni gebeliğim allah aşkına bu normal mi cidden çalışmayı bıraktı sanki midem taş gibi oldu ne uyuyabildim ne nefes alabildim. Arada vuran sancılar kramplar da ekstrası.
Doğru düzgün beslenemiyorum bile ağzıma ne koysam midemi bulandırıyor. Normalde de kolay kusan biri değilim çok şükür daha kusmadım ama beş kaşık pilavı hazmedemedi midem. Bu normal mi?
Adetlerim eskiden beri hep sancılıydı hastanelik olurdum hep, hamileliğin başından beri hatta ben vücudumda hissediyordum çünkü her ay yaşadığı acıyı biliyor insan yaa, şimdi ara ara vuruyor. İshal de cabası, bunlar normal mi 😔