Kızlar benim 2 gebelik kaybim var. MTHFR677 ve pai heterozigottu. İlk hamile kalmadan folik asite başlamıştım sonra kayıplarım oldu folik asiti hiç bırakmadım metilfolat kullanıyordum 400mikroluk.
27 aralıkta folik asitim 7.96 çıkmıştı referans aralığı 3.89-26.8 iken
3 martta saglik ocağında folat bakıldı 6.6 çıkmış referans aralığı 5,4-23.9 iken bende çok mu düşük bir problem olur mu acaba