Gebeyimm Arkadaşlar ben zorunlu sezeryan olacağım 35 haftalık hamileyim gün verilecek gidip sezeryan olacağım bu durumdan geçen varmı daha önce ve böyle bir durumda alttan muayene oluyor mu ???
Aysesare Gebeyimm zorunlu sezeryan ameliyatı olacağın için yapmazlar. Normal Doğuma müsait olup olmadığın ve açıklığın var mı diye bakılıyor genelde
Gebeyimm Aysesare inşallah ya ilk doğumumda normal diye gittim çok muayene ettiler bunda sezeryan kesin inşallah etmezler
Asimommm Gebeyimm 3.sezeryanımı olucam alttan muayene gbi bişey hiç olmadı çünkü zaten sezeryanlıyım alttan açıklık filan ilgilendirmiyor ki. Sadece nst ile bakıolar