alpanne3 birserazad benım doktorum 39 A kadar beklıcez dedı bence doktordan doktora göre degısıyor kimi 37 38 gıbı alıyor doğuma
bebektwo birserazad benım doktorum 39 a kadar beklemıyoruz dedı 38+3,4,5 gıbı 39 olmadan alıyoruz dedı
Rabiul birserazad kızımı 38+4 de doğum yaptım 2. Si Dr 38-39 a kadar tutacağız kendini çok yorma dedi