Ryhnbl Yok efendim ne morali. Ama işte görmeyen gösteremiyor da, ben buna inanıyorum. O’nu da birileri sevmemiş, O’nu da hor görmüş, aynısını yapıyor eline imkan geçince.
Zaten görünmez bir “oğlumu aldın” savaşı var Türkiye’deki kv lerde, gerçi inanın bu yurtdışında da var, oğlumculuk kazanmıyor ama vazgeçilmiyor da.. Çok boş zamanları var, ne yapsınlar en iyi yaptıkları şeyi yapıyorlar.
Herkes anne/anneanne/babaanne olmasın. Gelin-Evlat ayrımı olmasın.
Temennim bu🌺🙏🏻🤲🏻
P.S: Sağolun nazik mesajınız için❣️