uyuyanguzel3 emine136 evet öyle ama hayırlısı ne zaman ise o zaman gelecek bebeğin bence :) hayırlı zaman da hayırlı evlat olarak gelsin canım inşallah
gvnrzz emine136 Rabbim mübarek günlerde evlat sahibi olmak isteyen herkese saglıklı bi evlat nasip etsin, hamileyim içimden geldi hepiniz için 🤲
nononomolfix Ben mide bulantısı ve bel ağrısı hariç bütün gebelik belirtilerini yaşadım inşallah bu ay her isteyene nasip olur
ylds Hamilelik belirtileri yaşarken regl 4-5 gün gecikmişken adet olmak 😔 rabbim tez zamanda kucaklarımızı doldursun sağlıklı mutlu huzurlu bir şekilde 🙂
emine136 Çok teşekkür ederim kızlar allah razı olsun hepinizden inşallah bu ay nasip olsun bana ve isteyen herkese
elfidanr emine136 bizde ⅞ aydır deniyoruz canım inşallah son olur yakın zamanda güzel haberler alırız