Yaser27 Kızlar 20+5 hamileyim kızımızı bekliyoruz 😍 en baştan beri kızımız olursa Eslem koyarız demistik şimdilerde benim karşıma Beril ismi de çok çıkıyor sizce Eslem Beril mı yoksa sadece Eslem mı koysak oylama yapalım dedik eşim ile cevaplarinizi bekliyoruz 😇
Aysegolcuk Yaser27 bence güzel Canım ama Eslemın yanında Beril yakışmadı Benim arkadaşımın kızının İsmi Eslem Elif güzel bence ☺️
Bbka Yaser27 inanmıyorum günlerimiz neredeyse aynı bizimde kızımız olacak ve önce eslem düşündük sonra beril 😂 sanırım beril daha baskın benim için
Yaser27 Bbka hadi ya sizde mi aynı şeyleri düşünüyorsunuz ya bu aralar bende Eslem Beril mı olsa diye düşünüyorum
Huriye0671 @yaser27 cok uzun zaman olmuş ama ne koydunuz bebeginizin ismini merak ettim bende eslem ve beril arasında kaldım eslem beril olsun istiyorum