Merhaba hanımlar ben 5 aydır bebek istiyorum henüz olmadı adetime 6 gün kala beyaz iç çamaşırımda hafif kahverengi gibi pembe gibi leke gördüm ama çok az iki gün oldu ama peçeteye falan gelmedi silince o gün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı şimdi 2 gün var adete acaba testi erken mi yaptım yerleşme olabilir mi