birerkekannesi__ Kızlar merhaba 4 gün oldu doğum yapalı oğlum küvezdeydi süt sağıp götürüyordum. Dün 3 defa bugün 3 saatte bir gün boyu emzirmeye gittim eve geldim göğüslerim aşırı şiş ve bazı yerlerde sertlik var. Ne iyi gelir nasıl geçer neden olur?
merve588 birerkekannesi__ ilk çocuğumda.ayni seyleri yasadim hatta agliyordum agrisindan sertliğinden bol bol sagim yap ben sağıp buzluga koyardim süt kanallarini açman gerek