edanurkdrsz 50 li kolonya şişesi trendyolda 370 liraya aldım. Kiraz kokulu kolonyayı da gimsadan 750 ml 117liraya aldım. Keten kurdele aldım 120 liraya 65 tane kurdele çıktı. İnci aldım uzun boncuk 100 liraya i. Totalde 940 liraya 50 adet kolonya yaptım. Silikon tabancası ve silikon evde vardı. Tanesi 18,8 e denk geliyor. Uygun mu bilmiyorum ama içime sindi. Sadece şişelerin gelmesini bekliyorum 😅
Normalde gidip alacaktım ama git gel yol parasıyla daha fazlaya denk gelecekti :/