İlk testimi dpo 8 de ve dpo 9 da yapmıştım silik çizgi çıktı awox test başka bi soru başlığında atmıştım bugün sabah tekrar test yaptım aynı marka yine silik çizgi çıktı dayanamadım 00:44 te tekrar yaptım days doctor marka çizgi hemen belirdi bat 5 mart adet tarihim geçmeden kan vermeye korkuyorum ilk gebeliğim kimyasalla sonuçlandı ne yapsam bilemedim ama akşam yaptığım test diğerlerine göre daha koyu ve hızlı çıktı
Bu sabahki test

Buda bu gece
