Son adetim 31 ocak üç gündür kasıklarımda saplanıyor gibi ağrı sonrasında minik üç nokta leke geliyor kahverengi önceki iki gün ilişkiden birkaç saat sonra oldu bugün kendiliğinden 1 martta test yaptım ama kontrol çizgisi bile kesik kesik silik ve test negatif çıktı yani test güven vermedi . Geceleri ağrı oluyor beraberinde yoğun uyku basıyor ardından leke ne olduğunu bilmiyorum daha önce başıma gelmedi . Bilginiz yorumunuz var mı acaba