umutlubirii Genelde 5’in üstü hamile kabul edilir. Ayy hayırlı olsunnn hamilesiniz bence. Hatta büyümüş bile 🤭 Hayırla, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.
aysedogann12 umutlubirii 5 gün geçikti test yaptım bi çok net bi silik çıktı hemen kan verdim acilden sonuç bu pek anlamadım da sormak istedim
gzmnrhal aysedogann12 Baya yüksek geldi bana ya erken döllendi yada ikizmi acaba 🤭 tabi kendi fikrim birsey bildigimden söylemiyorum 💕
aysedogann12 mervein14 bilmiyorum henüz kan verdim hiç keseye felan baktırmadım ama uygulamada 4+4 haftalık gözüküyor
aysedogann12 Allah razı olsun kızlar Rabbim isteyen herkese nasip etsin içinizde isteyenler varsa sizlere de nasip olsun benim ikinci gebeliğim olucak inşallah