Benim de aynı 38+3 bugün kontrolümüz vardı nst de kasılmalar çıktı bir bakalım açılman var mı dedi bakıldı açılma çıkmadı ama kafası çok aşağıda istersen suni sancı verip başlatabilirim dedi biraz kilosu önden gidiyor bebişin ben de gerek yok beklerim dedim. Ara ara yalancı sancılar kasılmalar başka bir şey yok😂