champanne Berra benim ismim. Çevremden çok güzel şeyler duyuyorum. Tanımadığım insanlar bile ismin çok güzel anlamı ne diye soruyorlar. Doğruluk, dürüstlük demek. Serrada çok hoş. Benim adım berra olmasaydı kızıma koyardım. Kuzenimin adıda serra o da serra olmasaydı serra koyardım. Ama şu an çok kararsızım ne koyacağım. Nerdeyse 3 ayım kaldı. Hâla bulamadım. Bende mihra düşünüyorum. Hatta aden mihra hoşuma gidiyor nasıl sizce uyumlu mu?