mommygirlboy öncelikle hayırlı olsun. Bana 14+6 da perinatolog çok net görüyorum erkek dedi ama ben yinede acaba mı diye kadın doğum druma gittiğimde bilmiyormuşum gibi sordum o zamanda 17 haftalıktım oda net erkek dedi 🥰😍 umarım kordon vs değildir gördüğü bazen karışabiliyormuş 🥰