Kızlarıııım Eylül de dış gebelik geçirdim 3 mtx iğnesiyle sonlandı 3 ay korunma dediler süreç bitti sat 11 şubat 19 Ocak da Hsg çektirdim sol tüpüm tıkalıymış tamamen 20 22 27 Şubat da ilişki oldu bugün sağ da ve sol da ağrı var gibi kasıklarımda belimde midem bulanmıyor ama kusacakmış hissi var yemek borum yanıyor olabilir mi acaba bat 11 Mart sizce bu kadar erken bişey mümkün mü 🥹