Az önce lavaboda peçeteye çok az azıcık toplu iğne kadar sarı akıntı geldi panikledim başka da gelmedi herhangi bir sancı kasılma ağrı su gelmesi vesaire bir şeyim yok bebeğin hareketleri de çok şükür iyi. Doktoruma yazdım ama bakalım ne diyecek pazartesi randevum var zaten nstye gireceğim tekrardan. Bugün biraz üşüdüm ıslandım baya bi zor ısındım hatta ondan da olabilir mi ?