Duyguxx Gmzyldiz canım 5 haftalık hamişe göre baya fazla Rabbim hayırlısını versin çoğul olma ihtimali var 🙏🏻😍
Duyguxx Gmzyldiz canım iki kese olması çoğul gebeliktir hayırlı olsun Rabbim kucağına almayı nasip etsin evlatlarını🙏🏻😍😍
Ymrszn Merhaba. Ovülasyondan sonra 9.günümdeyim. Beklenen adetime 5 gün var. Bugün betahcg baktırdım 3.35 çıktı değerim. Dayanamadım adeti beklemeye. Sizce durum ne olabilir? 🤗 Bir umut var içimde ama bakalım 🤷🏻♀️