User003 sizi yönlendirmek istemem doktor daha iyisini bilir tabiki benimde önceden beri hep gastritim vardı yediklerim hep dokunurdu bana hamilelikte daha da arttı doktor bana galviks double şurup verdi sma faydasını görmedim lansor veya nexium hap kullanabilir miyim sordum kullanabilirsin dedi bende çok zorlanmadıkça kullanmamaya çalışıyorum bitane içiyorum 3 gün iyi geliyor bana sonra zorlansamda idare etmeye çalışıyorum yani 5 günde 7 günde bir içiyorum ilacı