hatice1409 Siyah2418 bende hep erkek hissediyorum ama herkes kıza hamilesin kesin diyorlar bir tane de oğlum var ☺️
hatice1409 balbocegii ay umutlanıcam şimdi ,erkek olursa asla üzülmem tabiki yanlış anlaşılmasın sadece insan farklılık istiyor ☺️oğlumda kız olacak kardeşim diyor herkese
hatice1409 merve_tp doktor da işte erken daha falan dedi bişey söylemedi ,3 haftaya kesinleşir heralde Allahın izniyle ☺️
merve_tp hatice1409 en iyisini yapmış doktor bana kendi doktorum ilk önce kıza benziyor dedi farklı doktor 13+2’de erkek dedi ama en iyisi 16 hafta en erken. Allah gönlünüzden geçeni versin hayırlı etsin🌸
bursev hatice1409 benimde 12 haftalıkta ay nı görüntüydü kalçadan anlıyorlarmış sanırım kız olabilir demişti bende hu ay öğrenicem inşallah senin de kız olur istediğin o yönde galşba