2 yaşındaki kızımın adı Bilge. eşim ve ben aşırı milliyetçi olduğumuz için tarihsel anlamda bir isim koyduk. bebekler gerçekten isminin anlamını ve enerjisini taşıyor diyebilirim.
şimdi erkek bebek bekliyoruz, asla isim beğenemiyorum. kızımda da çok severek koymamıştım ama sonradan sevmiştim.😁🤝
şöyle çatır çatır beğenip koyan insanlara imreniyorum