Bugün doktora gittim muayene oldum hafif pcos çok fazla değil dedi ufak kistler var Onun dışında yumurtluyorsun dedi hamile kalmanı engel değil ama yine de femara başlayalım dedi bir senedir deniyoruz çünkü Bu ilaç hakkında bilgisi olan var mı hormon sonuçlarını da normal çıktı bu üçüncü gebe kalışım olur kalırsam Allah nasip ederse