lol merhaba bende tansıyon sorunu yaşadm malesef gebelık zehirlenmesi geçirdim bebegımı kaybettm şuan tekrar düşünüyoruz genetık test yaptırdık mutasyon çıktı pıhtılaşma yanı gebe kalmadan önce doktor başla dedı şuan kullanıyorum erken başladık bizde bakalım hayırlısı aspirin iyi gelıyo pekı size nelere dıkkat edıyosnz tansıyon için