BayMel Kızlar dün kontrolüm vardı bebeğim 720 grammış sizce haftasına göre iyi mi kötü mü doktor iyi dedi ama bana az geldi gibi 🙄
busra4646 BayMel bence gayet iyi haftada200 gram alır ztn ben gittiğimde 27 de 1 kiloydu 31 de de 2 kiloydu bundan sonra hızlı alır
gamzeeymen bu haftalarda net belli olmuyo azmı cok mu son haftallarda bi anda kilo alıyolar. buna takılma saglıklı olsun yeter :))
cyj 27 hafta itibarıyla inanılmaz derecede kilo almaya başlaycak. Şuan için gayet iyi. Doktorunuz iyi dediyse zaten ona güvenin:) 27 den sonra çok hızlı büyümeye başlıyor